Ogłoszenia i informacje
Informacja - Oddział Dziecięcy
Od 25.03.2020 r. Oddział Dziecięcy jest zamknięty na 2 tygodnie.
Ogłoszenie o konkursie na wybór Partnera do projektu
05.03.2020 r.
Ogłoszenie o naborze Partnera spoza sektora finansów publicznych w celu wspólnej realizacji projektu konkursowego w zakresie profilaktyka obrzęku limfatycznego po leczeniu raka piersi – moduł centralny.
Czytaj więcej: Ogłoszenie o konkursie na wybór Partnera do projektu
Ważna informacja
W związku z okresem grypowym, pacjentom z infekcjami górnych dróg oddechowych nie będą realizowane świadczenia zdrowotne z zakresu fizjoterapii. Prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu: 797 704 904 w celu uzgodnienia nowego terminu zabiegów, które będą realizowane po ustąpieniu objawów.
Rejestracja pacjentów do poradni rehabilitacyjnej odbywa się w przychodni specjalistycznej na pierwszym piętrze przy al. Piłsudskiego 66, bądź pod numerami telefonicznymi: 797 704 879 lub 797 704 913.
Deklaracja dostępności
Deklaracja Dostępności dla strony internetowej
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej we Włodawie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej we Włodawie.
- Data publikacji strony internetowej: 2016-12-01.
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2019-03-02.
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
- Mogą wystąpić przypadki braku zwięzłego tekstu alternatywnego (alt), który opisuje, co znajduje się na grafice lub, jeśli grafika jest odnośnikiem, dokąd prowadzi ten odnośnik.
- Teksty zamieszczone w serwisie mogą być niedostosowane do osób z niepełnosprawnością intelektualną.
- Niedostosowanie plików PDF, Word i innych popularnych plików do ściągnięcia dla osób niewidomych. Mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że pochodzą z różnych źródeł, opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej, część załączników tekstowych występuje w formie skanów dokumentów.
- Mogą wystąpić przypadki braku wyraźnego wizualnego fokusa w aktywnych elementach, takich jak odnośniki, banery czy pola formularza.
- Odnośniki mogą otwierać się w nowym oknie lub zakładce przeglądarki bez ostrzeżenia.
- Mogą wystąpić przypadki braku odpowiedniego stosunku jasności tekstu do tła oraz nieodpowiedni kontrast kolorystyczny wszystkich elementów przekazujących treść.
- Wybrane skrypty i aplety mogą być niedostępne dla osób niewidomych i osób korzystających wyłącznie z klawiatury.
- Formularze, w tym formularz wyszukiwarki, są częściowo zgodnie ze standardami. Pola formularzy i przyciski powinny być właściwie opisane.
- Filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
Na wszystkich stronach można się posłużyć klawiszem TAB, aby wywołać menu umożliwiające pominięcie niektórych elementów strony i przeskoczenie do wybranego obszaru (treści głównej, menu, treści pobocznych - dodatkowych). Klawisz TAB umożliwia przemieszczanie się po wszystkich aktywnych elementach strony, a kombinacja klawiszy Shift=TAB przemieszczanie się w odwrotnym kierunku.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-05-01.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.
Osobą kontaktową jest Tomasz Mażewski, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 797 704 885.
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu.
Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.
Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu.
Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich
Dostępność architektoniczna
Budynek Administracji (A): Obiekt nie spełnia wymogów dla osób niepełnosprawnych. Ze względu na wysokie koszty przystosowania budynku obejmujące przede wszystkim budowę zewnętrznego szybu i instalację dźwigu osobowego, szpital nie jest w stanie na chwilę obecną dostosować obiektu. Powyższa inwestycja jest potrzeba i jest brana pod uwagę do realizacji w przyszłości. Jako środki tymczasowe mogące przynajmniej w pewnym stopniu ułatwić poruszanie się osób niepełnosprawnych zamontowano stosowne informacje oraz dzwonki umożliwiające wezwanie osoby, która pomoże im się dostać do obiektu.
Budynek Główny (B): Obiekt jest wyposażony w 2 dźwigi osobowe oraz platformę dla osób niepełnosprawnych, wszystkie urządzenia dźwigowe są objęte umową serwisową w zakresie comiesięcznych konserwacji, raz w roku są poddawane badaniu przez Urząd Dozoru Technicznego. Ciągi komunikacyjne i drzwi są drożne posiadają odpowiednią szerokość dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Sanitariaty dla osób niepełnosprawnych wyposażone są w poręcze. Do dwóch wejść - od strony zachodniej i wschodniej prowadzą podjazdy. Przy budynku zlokalizowane są dwa miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych wyróżniające się niebieską barwą. Pierwszy i ostatni stopień schodów zewnętrznych i wewnętrznych jest oznakowany żółto-czarną barwą w celu sygnalizacji początku i końca schodów dla osób z ograniczeniami wzrokowymi. Poddano remontowi nawierzchnię przy budynku B niwelując pęknięcia i nierówności, a także wytyczono drogi i przejścia dla pieszych ułatwiające poruszanie się i transport pacjentów.
Pawilon Leczniczy (C): Obiekt spełnia wymogi dla osób niepełnosprawnych. Przy głównym wejściu do budynku obok podjazdu zlokalizowane są dwa miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych wyróżniające się niebieską barwą. Zniwelowano pęknięcia i nierówności występujące na drogach wew. przy budynku oraz poprawiono organizację ruchu poprzez nowe oznakowanie poziome. Do dwóch wejść - od strony zachodniej i wschodniej prowadzą podjazdy, wyposażone w spoczniki i barierki z obydwu stron, umożliwiające łatwy dostęp na parter budynku. W 2023 r., wymieniono podjazd po stronie zachodniej o konstrukcji betonowej z licznymi pęknięciami, nierównościami powierzchni lastrykowej i szczelinami pomiędzy częścią spocznikową i biegową na nowy podjazd o konstrukcji metalowej. Wyremontowano schody zew. niwelując występujące nierówności, stopnie schodów zewnętrznych i wewnętrznych są oznakowane żółto-czarną barwą w celu sygnalizacji początku i końca schodów, dla osób z ograniczeniami wzrokowymi. Ciągi komunikacyjne i drzwi są drożne, posiadają odpowiednią szerokość dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, korytarze wyposażone są poręcze w kontrastowym kolorze. W ramach prac przystosowawczych na potrzeby ZPO na korytarzach i salach chorych zastosowano kontrastową kolorystykę ułatwiającą poruszanie się i odnajdowanie drogi przez osoby starsze. Sanitariaty wyposażone są w uchwyty dla osób niepełnosprawnych. W 2022 r., obiekt został wyposażony w nowy dźwig osobowy przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych, wyposażony w poręcze, przyciski z alfabetem Braille'a umieszczonymi w kasetach na wysokości ułatwiającej wezwania osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim, komunikatami głosowymi, antypoślizgową podłogą, lustrem na ścianie tylnej. Winda umożliwia komunikację pionową pomiędzy parterem, a pierwszym piętrem budynku. Należy wprowadzać dodatkowe rozwiązania wspomagające dostępność dla osób niepełnosprawnych jak np. pętle indukcyjne, oznaczenia w języku Braille’a, systemy fakturowych oznaczeń nawierzchniowych.
Budynek Oddziału Wewnętrznego (D): Obiekt jest wyposażony w dźwig osobowy, objęty umową serwisową w zakresie comiesięcznych konserwacji, raz w roku jest poddawany badaniu przez Urząd Dozoru Technicznego, należy rozważyć jego wymianę ze względu na wiek i kosztowną konserwację. Ciągi komunikacyjne i drzwi są drożne posiadają odpowiednią szerokość dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Sanitariaty wyposażone są w poręcze. Od strony południowej do budynku prowadzi podjazd wyposażony w spoczniki i barierki po obydwu stronach. Przy budynku obok podjazdu zlokalizowane jest jedno miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych wyróżniające się niebieską barwą. Pierwszy i ostatni stopień schodów zewnętrznych i wewnętrznych jest oznakowany żółto-czarną barwą w celu sygnalizacji początku i końca schodów, dla osób z ograniczeniami wzrokowymi. Zniwelowano pęknięcia i nierówności występujące na drogach wew. przy budynku. Należy wprowadzać dodatkowe rozwiązania wspomagające dostępność dla osób niepełnosprawnych jak np. pętle indukcyjne, oznaczenia w języku Braille’a, systemy fakturowych oznaczeń nawierzchniowych.
Budynek Działu Rehabilitacji (G): Obiekt w latach 2022-2023 został poddany pracom budowlanym polegającym na rozbudowie, przebudowie i zmianie sposobu użytkowania budynku na potrzeby działu rehabilitacji. W ramach prac wykonano podjazd dla osób niepełnosprawnych od strony głównego wejścia do budynku wyłożony kostką brukową o nachyleniu 8%, posiadający spocznik o wymiarach 150 cm x 150 cm przestrzeni manewrowej dla osób niepełnosprawnych oraz 150 cm x 150 cm przed drzwiami wejściowymi, po obydwu stronach pochylnia jest wyposażona w stalowe balustrady. Wewnątrz budynku przy szatni znajduje się łazienka dla osób niepełnosprawnych, wyposażona w urządzenia sanitarne oraz uchwyty stałe i uchwyt uchylny, prysznic wyposażony jest w krzesełko dla osób niepełnosprawnych. Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się w osobnym pomieszczeniu w bliskim sąsiedztwie sali fizykoterapii i pomieszczeń socjalnych personelu, jest ona wyposażona w uchwyty uchylne.
Ogłoszenie
Ogłoszenie - Informujemy, że w związku ze zwiększoną liczbą zachorowań na grypę i grypopodobne od dnia 28 lutego 2020 roku do odwołania w SPZOZ we Włodawie obowiązuje zakaz odwiedzin pacjentów. W szczególnych przypadkach Ordynator / Lekarz dyżurny oddziału może wyrazić zgodę na odwiedziny pacjenta.
Ogłoszenie o zakazie odwiedzin pacjentów w SPZOZ we Włodawie
Fundacja na Rzecz Rozwoju Szpitala
Jesteś społecznikiem pragnącym pomagać innym? Masz dużo ciekawych pomysłów? A może chcesz działać na rzecz wspólnego dobra? Mamy dla Ciebie idealną propozycję! Poszukujemy osób chętnych do członkostwa w powstającej Fundacji na Rzecz Rozwoju Szpitala.
Chętne osoby proszone są o kontakt pod nr tel: 501811062
lub na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zaproszenie do złożenia oferty na usługi informacyjno-edukacyjne
21.02.2020r.
Protokół z przeprowadzonego przeglądu ofert
Zaproszenie do złożenia oferty w postępowaniu o wartości nieprzekraczającej równowartości w złotych kwoty 30 000 euro.
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej we Włodawie, zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia na: Usługi informacyjno-edukacyjne dotyczące profilaktyki boreliozy, w ramach projektu „Uwaga na kleszcze! Program profilaktyczny boreliozy.” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 na podstawie umowy o dofinansowanie nr 126/RPLU.10.03.00-06-0001/19-00.
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Plakat informacyjny Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Lublinie
Strona Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Lublinie
Czytaj więcej: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa