Medyczny Portal Informacyjny Pacjenta
Zarejestruj się, zaloguj i umów wizytę oraz przejrzyj swoją dokumentację medyczną
Zarejestruj się, zaloguj i umów wizytę oraz przejrzyj swoją dokumentację medyczną
W związku z okresem grypowym, pacjentom z infekcjami górnych dróg oddechowych nie będą realizowane świadczenia zdrowotne z zakresu fizjoterapii. Prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu: 797 704 904 w celu uzgodnienia nowego terminu zabiegów, które będą realizowane po ustąpieniu objawów.
Rejestracja pacjentów do poradni rehabilitacyjnej odbywa się w przychodni specjalistycznej na pierwszym piętrze przy al. Piłsudskiego 66, bądź pod numerami telefonicznymi: 797 704 879 lub 797 704 913.
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej we Włodawie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://www.spzoz.wlodawa.pl.
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Strona SPZOZ we Włodawie została zaprojektowana zgodnie ze standardem WCAG 2.1 tak, aby była możliwa do obsłużenia dla jak najszerszej grupy użytkowników, niezależnie od używanej technologii, oprogramowania lub posiadanej dysfunkcj.
Ułatwienia na stronie SPZOZ we Włodawie
Strona posiada ułatwienia dla osób z niepełnosprawnościami:
Wykorzystanie skrótów klawiaturowych ułatwia korzystanie z serwisu. Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki oraz dodatkowych. Główne skróty klawiaturowe dotyczące poruszania się po stronie internetowej:
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Tomasz Mażewski - mejlowo
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego Szpitala:
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Budynek Administracji (A): parter, 1 piętro
Obiekt nie spełnia wymogów dla osób niepełnosprawnych. Ze względu na wysokie koszty przystosowania budynku obejmujące przede wszystkim budowę zewnętrznego szybu i instalację dźwigu osobowego, szpital nie jest w stanie na chwilę obecną dostosować obiektu. Powyższa inwestycja jest potrzebna i jest brana pod uwagę do realizacji w przyszłości. Jako środki tymczasowe mogące przynajmniej w pewnym stopniu ułatwić poruszanie się osób niepełnosprawnych zamontowano stosowne informacje oraz dzwonki umożliwiające wezwanie osoby, która pomoże im się dostać do obiektu. W 2021 r. zakończono prace dot. remontu nawierzchni bitumicznej na terenie SPZOZ oraz wykonano nowe oznakowanie poziome na tej nawierzchni poprawiając organizację ruchu, a także zyskując dodatkowe miejsca dla osób niepełnosprawnych jak to na poniższej fotografii przedstawiającej parking przy budynku administracji. Należy wprowadzać dodatkowe rozwiązania wspomagające dostępność dla osób niepełnosprawnych jak np. pętle indukcyjne, oznaczenia w języku Braille'a, systemy fakturowych oznaczeń nawierzchniowych.
Budynek Główny (B): parter, 1 piętro
Obiekt jest wyposażony w 2 dźwigi osobowe oraz platformę dla osób niepełnosprawnych, wszystkie urządzenia dźwigowe są objęte umową serwisową w zakresie comiesięcznych konserwacji, raz w roku są poddawane badaniu przez Urząd Dozoru Technicznego. Ciągi komunikacyjne i drzwi są drożne posiadają odpowiednią szerokość dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Sanitariaty dla osób niepełnosprawnych wyposażone są w poręcze. Do dwóch wejść - od strony zachodniej i wschodniej prowadzą podjazdy. Przy budynku zlokalizowane są dwa miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych wyróżniające się niebieską barwą. Pierwszy i ostatni stopień schodów zewnętrznych i wewnętrznych jest oznakowany żółto-czarną barwą w celu sygnalizacji początku i końca schodów dla osób z ograniczeniami wzrokowymi. Poddano remontowi nawierzchnię przy budynku B niwelując pęknięcia i nierówności, a także wytyczono drogi i przejścia dla pieszych ułatwiające poruszanie się i transport pacjentów. Należy wprowadzać dodatkowe rozwiązania wspomagające dostępność dla osób niepełnosprawnych jak np. pętle indukcyjne, oznaczenia w języku Braille'a, systemy fakturowych oznaczeń nawierzchniowych.
Pawilon Leczniczy (C): parter, 1 piętro
Obiekt spełnia wymogi dla osób niepełnosprawnych. Przy głównym wejściu do budynku obok podjazdu zlokalizowane są dwa miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych wyróżniające się niebieską barwą. Zniwelowano pęknięcia i nierówności występujące na drogach wew. przy budynku oraz poprawiono organizację ruchu poprzez nowe oznakowanie poziome. Do dwóch wejść - od strony zachodniej i wschodniej prowadzą podjazdy, wyposażone w spoczniki i barierki z obydwu stron, umożliwiające łatwy dostęp na parter budynku. W 2023 r., wymieniono podjazd po stronie zachodniej o konstrukcji betonowej z licznymi pęknięciami, nierównościami powierzchni lastrykowej i szczelinami pomiędzy częścią spocznikową i biegową na nowy podjazd o konstrukcji metalowej. Wyremontowano schody zew. niwelując występujące nierówności, stopnie schodów zewnętrznych i wewnętrznych są oznakowane żółto-czarną barwą w celu sygnalizacji początku i końca schodów, dla osób z ograniczeniami wzrokowymi. Ciągi komunikacyjne i drzwi są drożne, posiadają odpowiednią szerokość dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, korytarze wyposażone są w poręcze w kontrastowym kolorze. W ramach prac przystosowawczych na potrzeby ZPO na korytarzach i salach chorych zastosowano kontrastową kolorystykę ułatwiającą poruszanie się i odnajdowanie drogi przez osoby starsze. Sanitariaty wyposażone są w uchwyty dla osób niepełnosprawnych. W 2022 r., obiekt został wyposażony w nowy dźwig osobowy przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych, wyposażony w poręcze, przyciski z alfabetem Braille'a umieszczonymi w kasetach na wysokości ułatwiającej wezwania osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim, komunikatami głosowymi, antypoślizgową podłogą, lustrem na ścianie tylnej. Winda umożliwia komunikację pionową pomiędzy parterem, a pierwszym piętrem budynku. Należy wprowadzać dodatkowe rozwiązania wspomagające dostępność dla osób niepełnosprawnych jak np. pętle indukcyjne, oznaczenia w języku Braille'a, systemy fakturowych oznaczeń nawierzchniowych.
Budynek Oddziału Wewnętrznego (D): parter, 1 piętro, 2 piętro
Obiekt jest wyposażony w dźwig osobowy, objęty umową serwisową w zakresie comiesięcznych konserwacji, raz w roku jest poddawany badaniu przez Urząd Dozoru Technicznego, należy rozważyć jego wymianę ze względu na wiek i kosztowną konserwację. Ciągi komunikacyjne i drzwi są drożne posiadają odpowiednią szerokość dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Sanitariaty wyposażone są w poręcze. Od strony południowej do budynku prowadzi podjazd wyposażony w spoczniki i barierki po obydwu stronach. Przy budynku obok podjazdu zlokalizowane jest jedno miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych wyróżniające się niebieską barwą. Pierwszy i ostatni stopień schodów zewnętrznych i wewnętrznych jest oznakowany żółto-czarną barwą w celu sygnalizacji początku i końca schodów, dla osób z ograniczeniami wzrokowymi. Zniwelowano pęknięcia i nierówności występujące na drogach wew. przy budynku. Należy wprowadzać dodatkowe rozwiązania wspomagające dostępność dla osób niepełnosprawnych jak np. pętle indukcyjne, oznaczenia w języku Braille'a, systemy fakturowych oznaczeń nawierzchniowych.
Budynek Działu Rehabilitacji (G): parter
Obiekt w latach 2022-2023 został poddany pracom budowlanym polegających na rozbudowie, przebudowie i zmianie sposobu użytkowania budynku na potrzeby działu rehabilitacji. W ramach prac wykonano podjazd dla osób niepełnosprawnych od strony głównego wejścia do budynku wyłożony kostką brukową o nachyleniu 8%, posiadający spocznik o wymiarach 150 cm x 150 cm przestrzeni manewrowej dla osób niepełnosprawnych oraz 150 cm x 150 cm przed drzwiami wejściowymi, po obydwu stronach pochylnia jest wyposażona w stalowe balustrady. Wewnątrz budynku przy szatni znajduje się łazienka dla osób niepełnosprawnych, wyposażona w urządzenia sanitarne oraz uchwyty stałe i uchwyt uchylny, prysznic wyposażony jest w krzesełko dla osób niepełnosprawnych. Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się w osobnym pomieszczeniu w bliskim sąsiedztwie sali fizykoterapii i pomieszczeń socjalnych personelu, jest ona wyposażona w uchwyty uchylne. Należy wprowadzać dodatkowe rozwiązania wspomagające dostępność dla osób niepełnosprawnych jak np. pętle indukcyjne, oznaczenia w języku Braille'a, systemy fakturowych oznaczeń nawierzchniowych.
Budynek Przychodni: parter, 1 piętro, 2 piętro (brak wynajmowanych pomieszczeń przez SPZOZ), 3 piętro, 4 piętro
Obiekt będący własnością Starostwa Powiatowego we Włodawie, SPZOZ użytkuje część lokali na potrzeby poradni specjalistycznych, laboratorium, serologii, dziennego oddział psychogeriatrii i środowiskowego centrum zdrowia psychicznego. Budynek jest wyposażony w dwa dźwigi osobowe, które są poddawane okresowym konserwacjom i badaniom. Obiekt jest również wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych. Na parterze w 2021 r., poddano remontowi łazienkę i przystosowano ją dla potrzeb osób niepełnosprawnych, dodatkowo na parterze i IV piętrze wstawiono drzwi automatyczne ułatwiające dostęp dla osób niepełnosprawnych.
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego (PDF, 165 kb)
Ogłoszenie - Informujemy, że w związku ze zwiększoną liczbą zachorowań na grypę i grypopodobne od dnia 28 lutego 2020 roku do odwołania w SPZOZ we Włodawie obowiązuje zakaz odwiedzin pacjentów. W szczególnych przypadkach Ordynator / Lekarz dyżurny oddziału może wyrazić zgodę na odwiedziny pacjenta.
Ogłoszenie o zakazie odwiedzin pacjentów w SPZOZ we Włodawie
Jesteś społecznikiem pragnącym pomagać innym? Masz dużo ciekawych pomysłów? A może chcesz działać na rzecz wspólnego dobra? Mamy dla Ciebie idealną propozycję! Poszukujemy osób chętnych do członkostwa w powstającej Fundacji na Rzecz Rozwoju Szpitala.
Chętne osoby proszone są o kontakt pod nr tel: 501811062
lub na adres mailowy:
21.02.2020r.
Protokół z przeprowadzonego przeglądu ofert
Zaproszenie do złożenia oferty w postępowaniu o wartości nieprzekraczającej równowartości w złotych kwoty 30 000 euro.
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej we Włodawie, zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia na: Usługi informacyjno-edukacyjne dotyczące profilaktyki boreliozy, w ramach projektu „Uwaga na kleszcze! Program profilaktyczny boreliozy.” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 na podstawie umowy o dofinansowanie nr 126/RPLU.10.03.00-06-0001/19-00.
Pliki do pobrania (ZIP, 3,5 MB)