SPZOZ Włodawa,
Al. J. Piłsudskiego 64 22-200 Włodawa

Telefoniczna Rejestracja do Poradni Specjalistycznych
Tel. 797 704 913

O nas

Misja Szpitala: "Dobro pacjenta najwyższym prawem"

Biuletyn Informacji Publicznej Dla Pacjenta

Aktualności

Włodawa, dn. 08.09.2017r.

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej we Włodawie poszukuje pielęgniarek/pielęgniarzy do współpracy w oddziałach szpiatlnych.

Zainteresowanych prosimy o wysyłanie cv z dopiskiem: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami).

na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Telefon do kontaktu: 797 704 872

Forma zatrudnienia do uzgodnienia.

 

Samodzielny Publiczny Zespól Opieki Zdrowotnej we Włodawie w okresie od września do listopada 2016 r. realizował przedsięwzięcie dofinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie pn.: Zakup sadzonek drzew, roślin i krzewów ozdobnych na potrzeby Ogrodu Terapeutycznego przy Oddziale Rehabilitacyjnym SPZOZ we Włodawie". Całkowity koszt zadania wyniósł 5000 zł, wysokość dofinansowania z WFOŚiGW wynosi 2500 zł.

 

Wyjdź z kolejki. Rozważ zabieg odpłatny” to kampania edukacyjna, której celem jest upowszechnianie wiedzy na temat zaćmy, w tym w szczególności jej przyczyn, objawów, sposobów leczenia, procedur związanych z dostępem do świadczeń zdrowotnych i miejsc ich wykonywania, jak również propagowanie profilaktyki.

Kampania polega na prowadzeniu platformy edukacyjnej na stronie internetowej: www.wyjdzzkolejki.pl, jak również na prowadzeniu aktywności mediowych o ogólnopolskim zasięgu oraz infolinii, za pośrednictwem których przekazywane są treści edukacyjne i informacyjne dotyczące zaćmy.

W ramach platformy prowadzona jest mapa ośrodków medycznych wykonujących odpłatny zabieg usunięcia zaćmy. Dzięki niej pacjenci, wpisując swój kod pocztowy, będą mogli odszukać ośrodek w swojej okolicy.

Kampania skierowana do pacjentów ruszyła 19 września 2016 roku.

Partnerem kampanii edukacyjnej jest Alcon Polska Sp z o.o. z siedzibą w Warszawie.